Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Jun 4, 2009

Langkah pertama jadi JUTAWAN internet

Dah 4 hari aku sibuk dengan urusan keluarga ..maklumlah cuti sekolah jadi kena rancang program yang berfaedah untuk keluarga ..SANTAI + ILMU.


Posting ni khas untuk menunggu PELAWAT blog yang ke 11,111 mungkin hari ini atau esok. Sebagai tanda terima kasih kepada pelawat yang ke 11,111 aku akan hadiahkan token sebanyak RM10. Apa yang perlu ANDA yang bertuah buat adalah copy pastekan Visitor Counter seperti di atas dan buat satu posting di blog ANDA dan kirimkan komen berserta linknya di posting ini. Bagi yang tak berjaya tunggu NEXT...pelawat ke 22,222.

Kepada teman-teman yang lain yang sering singgah dan kongsikan komen ada hadiah istimewa di bulan Jun ni. Kepada 3 pelawat yang paling banyak kongsikan komen di blog ini sepanjang bulan Jun akan mendapat token iaitu RM50, RM30 dan RM20 mengikut urutan banyaknya komen. Semuga token ini akan memberi semangat untuk kita terus berhujah secara postif di atas isu-isu yang akan aku bawa sepanjang bulan Jun ini.

Terima kasih kepada Saudacare.com sudi untuk sponsor sebotol Minyak Daya Habbatus Sauda untuk pelawat yang paling banyak menjadi 1st Commenter disepanjang bulan Jun.

Besok adalah hari terakhir untuk contest RM500. Selepas tu insyallah aku akan umumkan contest yang lebih hebat hadiahnya. Alhamdulillah dah dapat beberapa sponsor offline. Kalau ada teman-teman yang nak sponsor di persilakan samada dalam bentuk cash atau produk. Berapa nilai tidak penting tetapi insyallah boleh beri trafik kalau tak banyak sikit. Semuga ini menjadi langkah pertama untuk menjadi JUTAWAN internet.
~Terima Kasih~

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP