Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Oct 24, 2009

Belanjawan 2010 : Peluang buat duit secara Online

Pernah dengar SKYBIZ? SKYBIZ ni adalah program buat duit secara online daripada USA yang pertama aku join kira-kira 10 tahun lalu. SKYBIZ ni memang banyak jasa kepada aku kerana kali pertama aku berjaya dapat income US Dollar dan yang paling penting menjadi langkah pertama aku menjejaki kaki ke alam Internet sehinggalah sekarang.

Setelah SKYBIZ aku dikenalkan dengan GDI. Ketika itu aku tak berapa minat kerana kesusahan nak cerita bisnis online pada masyarakat yang masih belum terdedah dengan Internet. Ramai juga teman-teman yang join samada untuk buat duit atau gunakan website untuk promosi bisnis mereka.

Minggu lepas aku berjumpa dengan teman lama yang sudah berjaya dalam GDI. Beliau cadangkan aku join dan promosikan dalam blog Denaihati. Insyallah bila kita dah promosi dengan izin Allah pasti ada yang join jika tidak hari ini besok, jika tak besok lusa yang penting Istiqamah.



(Gambar Sumbangan @ BestGdi) Nak canggih lagi dan memudahkan join je team BestGdi yang terbukti telah ramai yang berjaya. Ramai teman-teman dari team BestGdi yang menjadi antara Top Earner Dunia. Setelah solat sunat Istikharah, aku merasa keserasian dengan GDI dan team BestGdi

Kejayaan bermula apabila kita berani untuk mengambil risiko untuk join bisnis. Bila dah join kita follow je sistem BestGdi yang terbukti telah berjaya. Tetapi kejayaan tidak datang sekelip mata. Keywords untuk berjaya dalam bisnis Usaha dengan Istiqamah sekurang-kurang 1 tahun, Doa dan Tawakal. Insyallah GDI akan menjadi sumber pendapatan online Denaihatai bersama Adsense, ChurpChurp, Advertlets, Nuffnang dan lain-lain lagi.

Kepada teman-teman yang dah memang ada blog dan nak bersama aku dengan modal USD10 joom join Denaihati.ws (English) dan kemudian join team BestGdi (Bahasa Melayu).  Biar sedikit lama-lama jadi JUTAWAN juga insyallah. Saksikan video 5 minit di bawah sebagai panduan yang mungkin boleh merubah kehidupan kita dan keluarga :








~Terima Kasih~

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP