Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Dec 12, 2009

HIDUP BERANI UNTUK GAGAL edisi khas ProPiTo

Hari aku nak cerita kisah peserta ke 14 iaitu ProPiTo. Mamat ni join contest "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" melalui blog Cerita Itu Ini. Mengikut entri yang ProPiTo buat untuk ikut contest ni memang tak ada apa sekadar copy paste je ... apa punya bebal lah Mamat ni. Pengikut blog dia punyalah ramai tapi tak nak kongsi cerita untuk jadi teladan kepada pembaca.

Aku kelaskan ProPiTo ni sebagai blogger seperti melepaskan nau dalam belukar. Faham ke? Kalau tak silap aku maknanya mementingkan diri sendiri. Kenapa tidak ProPiTo berkongsi sedikit kisah bagaimana susah senangnya dia berblogging sehingga terkenal seluruh dunia. Bukan aku tapi pasti ramai blogger yang lain juga nak belajar daripada ProPiTo ni.

ProPiTo aku harap sangat kau jangan lokek ilmu dan paling penting jangan lokek trafik. Bila kau tulis cerita menarik pasti ramai yang terkesan untuk melalui hidup yang penuh cabaran ini dengan semangat HIDUP BERANI UNTUK GAGAL. Bila ramai yang terkesan pasti ada yang lawat blog aku dan pasti ada yang akan join contest dan letak link blog aku. Kan tu namanya berkongsi trafik.

PriPiTo maaf lah aku tegur kau dan aku yakin lepas ni kau mesti balas semula dan kutuk aku balik sebab aku tahu kau ni jenis orang yang semangat tinggi ... semangat HIDUP BERANI UNTUK GAGAL. Kalau teman-teman nak tumpang mengutuk atau memuji ProPiTo terus je lah ke blog @ ProPiTo.

Update : Ramai juga rupa yang join aku mengutuk dan memuji si ProPiTo ni, kalau ada masa terjahlah blog-blog ni empty decoration, merah adalah warna, dilahdilot, Blog Aku, your-ultimatum-sources, ratu salju, serpihan kaca minda, dakjaat,

~penGOMEL pertama~
Muhfarhan - MuhdFarhan

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP