Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Mar 27, 2009

Seks Pagi Hari


Seks ni memang pekara yang sangat sensitif dalam masyarakat Melayu untuk dibicarakan secara umum. Mungkinkah ketidak terbukaan masyarakat kita menyebabkan banyak masalah sosial di kalangan remaja dan keruntuhan rumahtangga melanda kita sekarang. Kita sering mendengar masalah seks bebas yang mengorbankan bayi-bayi yang dibuang sesuka hati. Statistik peceraian yang tinggi juga disebabkan oleh masalah ketidakpuasan seks.

Seks memang kemahuan naluri setiap manusia anugerah Allah. Dan kerana itu Islam mewajibkan perkahwinan untuk mengesahkan seks secara halal. Alhamdulillah Aku dan wife memang open tentang seks ni. Kami sering berbincang untuk memastikan kelancaran hubungan intim. Aku sentiasa memastikan my wife puas apabila bersama jadi untuk itu aku mesti banyak membaca untuk menambah ilmu. Banyak yang aku terbaca bahawa suami lebih mementingkan diri sendiri tanpa memikirkan bahawa Isteri juga ada kemahuan untuk kepuasan seks.

Sekarang ni pun terdapat pelbagai produk yang boleh membantu meningkatkan kemampuan seks samada untuk lelaki atau wanita. Waktu melakukan seks juga penting untuk mendapat kepuasan yang maksimum. Baru-baru ini aku terbaca kelebihan seks awal pagi...so nak kongsi sikit kat teman-teman.

Seks pagi hari banyak kelebihannya. Kajian yang diterbitkan dalam New Scientist pula menyebut dua kali seks pagi hari dalam tempoh seminggu berupaya meningkatkan IgA, antibodi yang membekalkan pertahanan tubuh terhadap mikrob. Seks di pagi hari juga mengurangkan risiko artritis dan migrain. Ia membakar sekitar 300 kalori sejam yang mengurangkan risiko diabetes. Kajian ke atas 300 wanita aktif menjalankan hubungan intim juga mendapati mereka kurang mengalami masalah kemurungan.

Hubungan intim di waktu pagi juga berupaya meninggikan pengeluaran testosteron yang memberikan kekuatan kepada tulang dan otot sekali gus membantu mengurangkan osteoporosis. Sesi intim yang baik di pagi hari membuatkan rambut dan kulit bersinar hasil daripada rembesan estrogen dan lain-lain hormon yang berkaitan.

~Terima Kasih~

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP