Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Jun 20, 2009

Berapa GAJI Anda SEKARANG?

Dua hari ni aku nak bermusafir, bersilahturahim dengan keluarga mertua. Bersilahturahim sambil ambil BERKAT dari kedua orang tua. BERKAT dari ibubapa dan ibubapa mertua ni memanglah POWER. Contoh yang baik mesti ditunjuk kepada anak-anak untuk mengapai kebaikan dunia dan akhirat.

Sementara aku tinggalkan dunia maya ni aku nak tinggalkan satu game simple je ... harap-harap ada yang sudi nak follow. Game ni simple tapi pengertianya sangat besar yang akan aku ulas next posting.

Teman-teman dikehendaki menganggarkan GAJI Mr.X mengikut kelulusan yang  ditetapkan jika persekolahannya tamat pada :

1. Tamat Tahun 6 : RM0.00
2. Lulus PMR : RM0.00
3. Lulus SPM : RM0.00
4. Lulus STPM : RM0.00
5. Lulus Dilpoma : RM0.00
6. Ijazah Pertama : RM0.00
7. Ijazah Master : RM0.00
8. Ijazah PHD : RM0.00

Teman-teman diminta postingkan di blog masing-masing dengan gaya penulisan tersendiri dengan bahasa Melayu atau English. Kemudian jemput sekurang-kurangnya 5 orang teman untuk turut serta. Jangan lupa tinggalkan komen dan linknya di posting ini. HADIAH insyallah disediakan kepada samada posting yang menarik atau blog yang paling ramai mengajak teman-teman join game ni.

Dengan penuh besar hati aku jemput AZIZWAN, ZUL, NAZRA, ATOK, CikguPJ, Ratu Salju, IbnMasir, Khairil, Emila dan SEMUA yang berminat untuk mengetahui PENGERTIAN makan GAJI yang sebenarnya. Sokongan teman-teman Insyallah akan memberi sumbangan kecil kepada rakan-rakan kita yang sedang mencari pekerjaan. Lebih ramai menyertai lebih besar maknanya.

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP