Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Jul 19, 2009

RM5,000 menunggu ANDA.

1. Aku suka betul dengan beberapa cadangan dari teman-teman blogger di entri Anak Tak Suka Makan Sayur. Aku masih menunggu cadangan dari mama-mama blogger yang pasti ada banyak pengalaman dengan kerenah anak-anak manja kita ni. Aku akan buat special entri umtuk semua cadangan yang bagus untuk dikongsikan dengan teman-teman yang lain.

2. Alhamdulillah sehingga hari ini sudah ada 21 peserta contest Weblog Popular 1Malaysia (cuma link dari blog lubukduit tak dapat dikesan). Majoriti peserta contest hanya mempromosi contest dan belum mencalonkan blog untuk Weblog Popular 1Malaysia, baru ada 7 pencalonan Weblog Popular 1Malaysia dan pencalonan tertinggi diterima oleh EmilaYusof.Com. Kalau mengikut google.com.my ranking yang paling maintain sekali adalah mom bloggers planet yang lain tu berubah-ubah setiap hari. Senarai peserta contest dan pencalonan ada aku link kan di side bar blog ini, jika ada yang tertinggal jangan lupa tinggalkan message atau komen ya!!. Yang belum join joom join RM5,000 sedang menunggu ANDA.


3. Kalau Azizwan letakan jumlah income yang beliau perolehi dari online, aku bercadang nak senaraikan teman-teman yang dapat total income mengikut ranking dari semua contest yang aku buat di blog Denaihati ni. Antara contest yang sedang berjalan selain Weblog Popular 1Malaysia adalah contest penGOMEN terbanyak dan penGOMEN pertama terbanyak untuk bulan Julai. Yang leading sekarang Azizwan dengan jumlah RM310 dan Zul's Blog berjumlah RM130. Insyallah mana lah tau 5 tahun lagi Denaihati jadi tempat buat duit untuk blogger Malaysia macam Google.

Fadhilat Amal : Firman Allah Al-Ahzab : 21 "Demi sesungguhnya adalah bagi kamu pada diri Rasulullah itu contoh ikutan yang terbaik."

~Terima Kasih~
Precious - Precious

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP