Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Nov 12, 2009

Pengalaman berjiran Wanita Bujang

Aku tertarik betul dengan kisah azabnya berjiran dengan wanita bujang di blog Oh! Tidak. Aku pun ada pengalaman yang menarik dan pasti teman-teman pun ada pengalamankan menarik tak kiralah samada berjiran dengan wanita atau lelaki bujang. Antara pengalaman masa bujang berjiran wanita bujang ni :

1)Mengilai ramai ramai macam pontianak.
2)Coli dan panties dijemur di hadapan jalan raya. (macam bendera bangsa bangsa bersatu berkibar)


Gambar dari Aku X-PO

3) Kalau memasak di dapur, dengan hilai ketawa dan berbualan boleh didengar oleh jiran.
4) Hari minggu kalau cuci kereta, main air pancut antara mereka.
5) kalau balik shopping, dengan megah dan suara yang kuat memanggil teman serumah untuk meilhat apa yang dibeli semasa shopping.
6) Kalau boyfriend datang, suruh masuk terus. Bukan suruh tunggu diluar.

Ish ish ish ..banyak lagi kalau nak cerita..tetapi bukan semua wanita bujang berperangai begini hanya segelintir sahaja. Ada yang nak kongsi pengalaman ke ....

Tanggungjawab kita sebagai jiran memang telah dijelaskan dalam Islam. Jiran ini lebih penting daripada saudara mara kita yang jauh dan sebaik-baiknya apabila kita berdoa mesti kita doakan untuk jiran kerana akhirnya kelak di akhirat kita akan dituntut oleh jiran kita.

~Terima Kasih~
X-PO - Aku X-PO

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP