Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Dec 1, 2009

Hadiah untuk PENGUNJUNG ke 66,666

1. Posting ni khas untuk menunggu PENGUNJUNG yang ke 66,666 mungkin hari ini atau esok. Sebagai tanda terima kasih kepada pelawat yang ke 66,666 aku akan hadiahkan token sebanyak RM66. Apa yang perlu ANDA  buat adalah copy pastekan Visitor Counter yang menunjukkan angka 66,666 dan buat satu posting di blog ANDA dan kirimkan komen berserta linknya di posting ini. Bagi yang tak berjaya tunggu NEXT...angka ke 77,777.

2. Aku syok baca TAG BM kat blog bro Rizal. Berminat nak buat tapi kerana kesuntukan masa aku tangguhkan buat sementara. Kepada yang berminat terus je blog bro Rizal.

3. Aku sedang usaha interview 2 blogger hebat yang menang hadiah Weblog Popular 1Malaysia. Tunggu ya!!!

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP