Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Feb 6, 2009

Lompat Se katak Lompat ...Lompat!!!!!!

Dah lama tak menulis tapi tengok suasana semasa ni teringin pulak menulis....

Minggu ni kita di gamatkan dengan isu lompat melompat wakil rakyat dari BN ke Pakatan kemudian dari Pakatan ke BN....

Dulu heboh juga katanya 30 MP BN akan lompat ke Pakatan .... Pakatan tak bayar pun tapi MP BN rela nak lompat...Pakatan kata ok je kalau nak lompat. Minggu lepas DUN BN lompat dari BN ke Pakatan dan Pakatan kata ok je...

Minggu ni apa jadi???? DUN Pakatan lompat jadi Bebas dan sokong BN tapi Pakatan marah-marah....

Aku memang tak abis fikir lagi kenapa lompat ke sana boleh tapi lompat ke sini tak boleh....

Aku tengah fikir-fikir nak lompat ke mana ni!!!!

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

1 comments:

Anisha Online Mall February 6, 2009 at 4:56 PM  

Perlu ke nak melompat?kalau tak melompat pun boleh sampai destinasi kannnn.Anyway tq for visiting us.to be our agent,I'll send u detail through mail.tqqqqqqqqq

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP