Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

May 9, 2009

Hadiah Seks Setiap Hari & Gambar Bogel Elizabeth

Aku jumpa cerita best ni kat blog TintaRestu. Banyak yang boleh kita ambil pengajaran dari cerita ni.



RALEIGH - Seorang eksekutif perhubungan awam (PR), Charla Muller memberikan hadiah istimewa kepada suaminya iaitu hubungan seks selama 365 malam, dua tahun lalu, lapor sebuah akhbar semalam.
Charla, 42 dari Carolina Utara, Amerika Syarikat (AS) turut menulis sebuah buku menceritakan pengalaman tersebut.

Hadiah istimewa itu ditawarkan ketika suaminya menyambut ulang tahun kelahiran yang ke-40 tahun. Wanita itu berkata, pada awalnya, Brad menyangka dia hanya bergurau dan menolak pelawaan itu tetapi selepas sebulan melakukan seks, suaminya mula menggemari rutin mereka.“Kadang-kala saya terlupa mencukur bulu kaki dan nafas saya pula berbau tetapi Brad tetap menganggap saya seksi dan gembira ketika berasmara dengan saya pada setiap malam,” kata wanita itu.Menurutnya, seks pada setiap malam menjadikan hubungan mereka bertambah akrab.Bagaimanapun, menjelang bulan ketiga, Brad mula menunjukkan tanda-tanda keletihan dan menolak pelawaan untuk bersama.“Kita sudah melakukannya untuk 88 hari berturut-turut dan saya keletihan, Kita boleh melakukannya semula pada malam esok,” kata lelaki itu.
Menurut Charla, seks pada setiap hari berupaya melenyapkan tekanan kerja suaminya.


 2-3 hari lepas pulak kecoh katanya gambar bogel terbaru Elizabeth Wong sang ADUN PKR Bukit Lanjan bertajuk "Welcome bak Elizabeth Wong! So when are you leaving again? More nude pictures of Elizabeth Wong Are here" tersebar di blog di luar negara. Mungkin dia pun amalkan seks setiap hari tu yang nampak bertenaga je.. tapi katanya pak we Melayu Eli dah lari ke Batam. Politik ni macam-macam boleh jadi..master main yang buat kerja, hati blogger dan rakyat terus panas di permainkan...siapa punya kerja ya tu..mungkin BN..dah tak mustahil juga PAKATAN sendiri yang buat. DSAI kan master perang saraf yang dia belajar semasa menuntut dengan Chedet.

Aku ingat nak bincang-bincang dengan wife supaya dia hadiahkan seks setiap hari untuk aku (kecuali waktu bendera merah) supaya melenyapkan tekanan aku melihat politik Malaysia ni.....tak nak cuba ke???

~Terima Kasih~

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP