Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Jul 7, 2009

Bercerai Kerana Seks

2-3 hari lepas aku ada baca artikel kat Metro tentang cerai berai ni. Salah satu faktor perceraian adalah seksual. Sebelum nak teruskan aku nak minta maaf sebab apa yang aku nak tulis ni mungkin sesuai untuk 18 tahun ke atas.

Biasanya kita akan kaitan masalah seksual ini dengan lemah tenaga batin tetapi sebenarnya perceraian akibat masalah seksual bukan sahaja masalah lemah tenaga batin tetapi juga kerana seks ganas, kasar, lesbian dan homeseksual.

Ada isteri mengadu suaminya tidak menyentuhnya sepanjang 2 tahun perkahwinan dan apabila diselidik, rupa-rupanya si suami gay dan ada hubungan dengan lelaki lain. Ada kes suami suka meliwat isteri dan memasukkan botol mineral dalam kemaluan isteri. Baru-baru ini seorang isteri memohon cerai kerana suaminya yang lemah tenaga batin selepas kemalangan mendera seks dengan memasukan carrot atau terung dalam kemaluan isterinya.

Ada isteri meminta cerai kerana si suami hanya mampu beraksi selama 2 minit meskipun mereka sudah ada 7 orang anak. Kes paling mengejutkan apabila se isteri berzina dengan penjaga lif sebuah hotel di Makkah ketika dia mengerjakan haji kerana tidak mampu menahan gelora nafsu dan meminta cerai sekembalinya ke Malaysia.

Tak kurang juga ramai suami-isteri yang ada pasangan gelap atau pasangan launch hour dimana ketika launch hour mereka mengambil kesempatan beraksi tanpa dapat dikesan oleh pasangan mereka yang berada di lokasi kerja yang lain atau di rumah. Kebanyakan mereka bukanlah pasangan kekasih tetapi saja berseronok untuk merasa selera seks yang berbeza.

Kepada lelaki dan wanita yang lemah tenaga batin jangan bersedih ada pelbagai cara, teknik yang betul dan tips boleh membantu untuk selesaikan masalah ANDA kan ALLAH dah janji setiap penyakit ada ubatnya. Ada pasangan yang bermasalah kerana tidak ada masa yang sesuai untuk bersama, jadi fikirkan untuk seks di pagi hari yang juga bagus untuk kesihatan berdasar kajian pakar.

~Terima Kasih~
x-pkr - x-pkr

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP