Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Jul 6, 2009

Digital Camera

Aku rancang nak beli Digital Camera baru saja nak menambah koleksi yang dah ada. Jenama Camera yang menjadi koleksi aku tak lain tak bukan Sony. Tapi sebelum nak membeli aku nak menyahut cabaran zonartis.com yang menganjurkan contest dengan hadiah Digital Camera. Ramai juga yang dah join contest ni jadi aku pun nak menambah kemeriahan manalah tahu kot ada rezeki menang Digital Camera jadi tak payahlah nak beli yang baru.

Aku ni memang minat dengan Camera ni, kalau dulu memang rajin berjalan mengambil gambar terutama gambar tentang keunikan alam semesta ni. Dengan mengambil gambar-gambar kejadian alam ini lebih mendekatkan kita kepada Pencipta yang Maha Agung, Allah swt.

Contest Digital Camera anjuran zonartis.com di sponsor oleh blogger hebat World of Azizwan dan Gambarhehe. Kepada teman-teman yang belum join joom lah kita ramai-ramai join, lawat zonartis.com untuk mengetahui cara-cara nak menang Digital Camera.

~Terima Kasih~
Azizan - Tin Susu87

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP