Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Jul 11, 2009

Kuasa TWITTER


Sebelum cerita nak tanya dulu ANDA dan join TWITTER ke? Aku dah join TWITTER sejak beberapa bulan dulu dan pernah jadi top 15 Twitterholic.com untuk Malaysia. Ketika aku menulis ni ranking 10,739 di dunia dan di Malaysia ranking 20. Kalau mengikut twittercounter.com ketika menulis ni aku ada 2961 follower.

Dalam tempoh sebulan ni aku dapat 2 berita penting melalui Twitter. Berita pertama adalah kematian Micheal Jackson yang aku nampak dalam satu posting di twitterfox.com. Dari pesanan ringkas di Twitter itu baru aku cari maklumat lebih lanjut kematian MJ di Yahoo. Berita yang kedua aku terima dari @khairykj tentang PPMSI dimansuhkan. Sebelum ini pun aku selalu dapat berita terkini melalui Twitter sebelum dikeluarkan di Berita samada di CNN atau TV3. Itulah kuasa TWITTER dalam menyebarkan berita dan gossip terkini. TWITTER adalah kuasa informasi terkini dan juga kuasa make money online yang terbaru. Aku sekarang pun sedang aktif promosi Contest Weblog Popular 1Malaysia melalui Twitter.

Kepada yang belum join jom join TWITTER dan follow @Denaihati.

p/s : posting ni disediakan lebih awal kerana ketika ini aku berada bersama ratusan ribu umat Islam dari seluruh dunia di suatu tempat di Malaysia. Semuga semua umat di dunia mendapat HIDAYAH dari ALLAH swt atas usaha ini.

~Terima kasih~
Precious - Precious

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP