Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Jul 14, 2009

Menunggu pelawat ke 22,222

Alhamdulillah ni posting aku yang ke 100..rasanya baru semalam aku ngeblog ni. Tapi tak boleh lawan calon Weblog Popular 1Malaysia emilayusof.com yang dah buat 1000 posting...bilalah aku nak cecah angka tu?? emila pun baru lancarkan online stornya yang menjual pelbagai kad ucapan yang unik

Terima kasih kepada 5577 studio yang telah beri award kepada Denaihati. Ini adalah award pertama untuk blog yang tak seberapa ni. Award ini pasti menambahkan semangat lagi untuk terus menulis.

Alhamdulillah juga semakin ramai blogger yang join contest Weblog Popular 1Malaysia untuk merebut hadiah berjumlah RM5,000 yang disponsor oleh Saudacare.com dan Anisha Online Mall. Saudacare.com pun baru lancarkan program affiliatenya yang berminat bolehlah join free je. Dalam suasana kegawatan ekonomi ni sapa yang tak nak RM5,000 tapi masih tak boleh lawan 11 Hadiah dari DS Najib sempena 100 hari pentadbirannya.


Aku juga sedang menunggu pelawat yang ke 22,222. Aku dah janji ada hadiah untuk pelawat yang ke 22,222. Kepada pelawat yang bertuah itu akan dapat token bernilai RM20 cuma pelawat yang bertuah itu perlu buat posting di blognya dan copy pastekan visitor counter yang menunjukkan angka 22,222.

Semuga blog ini terus bercahaya menerangi diri aku dan teman-teman yang tak henti-henti datang dan pergi...Insyallah.

Fadhilat Amal : Hazrat Abu Hurairah meriwayatkan bahawa Rasulullah saw bersabda "Sesiapa membaca sepuluh ayat darpada Al-Quran pada satu malam maka dia tidak akan dikira di kalangan orang yang lalai daripada mengingati Allah"

~Terima Kasih~
Azizwan - World of Azizwan

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP