Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Sep 27, 2009

iLuvislam permulaan untuk 1000 langkah kejayaan.

Kira-kira 7 bulan lepas semasa aku buat Blog Walking tetiba aku terjumpa dengan satu portal menarik iLuvislam.com. Aku mengambil masa lebih kurang 1-2 jam explore iLuvislam.com. Aku angkat tabik dengan Saudara Imran yang mengasaskan iLuvislam.com yang menjadi kegilaan ramai remaja dan juga yang tua macam aku ini bukan sahaja di Malaysia malah di seluruh dunia.


Saudara Imran - Pengasas iLuvislam

Selepas tu aku pun terlupa dengan iLuvislam.com ni kerana sibuk dengan hal-hal lain sehingga suatu hari. Sebulan selepas aku terjumpa portal iLuvislam.com aku melawat rakan yang dah hampir 2 tahun tak jumpa. Kami berjumpa di ofis kawan aku di Bangi. Kami berbual macam-macam isu almaklumlah dah 2 tahun tak jumpa. Sedang syook cerita tiba-tiba masuk seorang pemuda dan bersalam dengan aku. Kawan aku perkenalkan kepada aku yang pemuda tu Saudara Imran, Pengasas iLuvislam.com. Aku tersenyum dan beritahu kat kawan aku yang aku baru terjumpa portal iLuvislam.com sebulan yang lepas dan dengan izin Allah aku dapat pulak berjumpa dengan Pengasas iLuvislam.com.

Pertemuan ini adalah suatu permulaan yang baru untuk kami. Aku dan teman aku berkerjasama dengan mengunakan platform One Malaysia Blogshops untuk menjadi Wakil Penjual SaudaCare Selangor dan Wilayah Persekutuaan. Yang lebih mengembirakan lagi Saudara Imran, Pengasas portal iLuvislam.com juga bersedia menjadi Duta SaudaCare. Insyallah dengan gabungan ilmu aku dan teman aku yang dah lama bergelumang dalam dunia perniagaan serta kerjasama iLuvislam.com kami akan melangkah jauh mempromosi produk SaudaCare bukan sahaja di Malaysia malah ke seluruh dunia. Projek pertama One Malaysia Blogshops dan iLuvislam.com adalah iklan di Harian Sinar Wilayah tengah yang keluar pada 25-26 September 2009. Ini adalah langkah pertama untuk 1000 langkah kejayaan, insyallah.

Kepada yang berminat untuk menjadi Rakan Usahawan sila klik @ Rakan Usahawan SaudaCare atau sms dengan menaip ANSAR INFO hantar ke 36553.

~Terima Kasih~
X-PO - Aku X-PO

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP