Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Nov 19, 2009

Weblog Popular 1Malaysia dan PEMENANGnya adalah ......


Dua tiga hari ni tak berapa sihat... tapi tu semua ujian kecil daripada ALLAH. Teringat kisah Nabi Ayub yang sakit selama 18 tahun dan tidak pernah sekali Baginda berdoa minta sembuh. Katanya berapa puluh tahun Allah dan bagi sihat tetapi bila diuji tak sihat MALU bagiNya nak minta sembuh.

Hari ini seperti yang dijanjikan aku akan umumkan keputusan Contest Weblog Popular 1Malaysia.

1. Aku ucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang dah join contest ni. Semua link peserta contest telah diabadikan dalam BLOGROLL blog ini. Jika ada yang tertinggal sila maklumkan dalam ruangan komen. 


2. Aku telah menerima 21 pencalonan sebagai Weblog Popular 1Malaysia. Berikut ada blog yang dicalonkan dan jumlah pencalonan daripada pengikut fanatik mereka : Ini fynn jamal cakap (16), Mombloggersplanet (19), Hidup Biar Sedap (9), Irfan Khairi (1), Kennysia - Asia Best Entertaiment Blog (1), Zahiriladzim (1), Rohaizad dot com (2), Hairulchessmaniacs (1), Kau Tercipta Untukku (1), Emilayusof (2), Contestmanic (1), Dunia Sebelah Zara (1), Your Shopping Kaki (1), World Of Azizwan (1), Oh! Tidak (1), Chokilala (1), Luthtextile (1), Viruspadu (1), Mawar Merah (1), Mylittlevegetablegarden (1) dan Mysuperkids (1).

KEPUTUSAN : Berdasar syarat-syarat yang telah ditetapkan TIADA pemenang untuk Weblog Popular 1Malaysia walaubagaimanapun sponsor telah membuat keputusan untuk memberi token sebanyak RM100 setiap satu kepada 2 top weblog yang dicalonkan iaitu Ini fynn jamal cakap dan Mombloggersplanet.



3. Terima kasih kepada peserta yang all out promosi contest  ini dengan macam-macam strategi dan teknik. Antara blog yang paling aktif mempromosi contest ini adalah : Mombloggersplanet (23), Precious (19), Mawar Merah (4), Hidup Biar Sedap (3), World of Azizwan (3), Zul's Blog (2), my sweet blog (2), Justkhai (3), Jentayutiara (1), Melayu zone (1) dan Mysuperkids (1).

KEPUTUSAN : Berdasarkan syarat-syarat yang telah ditetapkan TIADA pemenang untuk Referral Terbanyak walaubagaimanapun sponsor telah membuat keputusan untuk memberi token sebanyak RM200 kepada Mombloggersplanet dan Precious diatas usaha mempromosi contest ini yang menyebabkan blog ini lebih dikenali di dunia maya.

4. Berikut adalah Pemenang untuk top 8 ranking dengan keywords Weblog Popular 1Malaysia yang ditentukan pada jam 12.00 am, 1/11/2009 berdasarkan sesawang pencarian google.com.my menggunakan page the web berdasarkan browser FireFox : Hidup Biar Sedap (RM250), World of Azizwan (RM250), Aku dan Kamu (RM250), Yang Terbuku Di Hati (Tak layak dapat hadiah), Mombloggersplanet (RM250), Mysuperkids (RM150), Blogger KampungBoy (RM150), Melayu Boleh (RM150) dan Precious (RM150).

TAHNIAH kepada semua pemenang dan minta tolong berkomunikasi melalui Contact atau hantar message melalui Twitter dan Facebook untuk tindakan selanjutnya. Aku juga cukup gembira kalau setiap pemenang dapat buat special entri di blog masing-masing tapi bukanlah syarat untuk menang.

JASA KALIAN AKAN TETAP DIKENANG DAN TUNGGUKAN NEXT BIG CONTEST ....

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP