Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Apr 14, 2009

Aku Takut Kalau

Aku takut kalau diberhentikan kerja
Aku takut kalau bisnis tak jalan
Aku takut kalau produk tak laku
Aku takut kalau kena saman JPJ
Aku takut kalau anak kantoi UPSR/PMR/SPM
Aku takut kalau aku terkahwin lagi
Aku takut kalau orang tak sokong lagi
Aku takut kalau bos tak pilih aku lagi
Aku takut kalau aku kena AIDS
Aku takut kalau Najib tak boleh pimpin Malaysia
Aku takut kalau Chedet merapu lagi

Aku takut kalau Anwar tak menang-menang
Aku takut kalau KJ jadi PM
Aku takut kalau Hadi tewas nanti
Aku takut kalau aku asyik takut
Aku takut kalau aku Tak takut MATI

Yang lebih hampir pada diri Aku dari segala ketakutan

Yang menyebabkan Aku ingat dunia sahaja
Dunia yang hanya sebagai ladang dan akhirat ibarat rumah yang kekal selama-lamanya.

Aku Sangat Takut Bila Aku Lupa Pada ALLAH.
Sibuk mengejar harta, wanita dan kuasa!!!

~Terima Kasih~

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP