Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Apr 13, 2009

Make Money Blogging

Dalam suasana ekonomi dunia yang tidak menentu semakin ramai pekerja yang kehilangan kerja dan beribu-ribu siswazah yang bigung mencari pekerjaan. Dari data terkini lebih daripada 25,000 orang telah diberhentikan kerja. Pasti ramai yang kebingungan dan mendapat sumber kewangan baru.

Aku rasa sekarang bukan masa yang sesuai untuk mencari pekerjaan tetapi masa yang paling sesuai mencari peluang. Dalam suasana kecelaruan ekonomi ini pasti ada peluang di sana-sini yang boleh kita cari. Dalam sejarah telah banyak cerita kejayaan manusia di masa kegawatan ekonomi. Mereka ini tenang, pandai dan kreatif mencari peluang ketika manusia lain panik dengan keruntuhan ekonomi.

Ramai yang kata online business adalah antara peluang yang terbaik untuk kita menjana pendapatan ketika gawat ni. Ada yang menjual produk atau trading secara online, ada yang offer online service, join affiliate, adsense google dan sebagainya. Ramai juga yang telah membuktikan bahawa online busines boleh memberi penghasilan yang lumayan dan mereka berkongsi cerita melalui seminar-seminar di seluruh pelusuk negara seperti IrfanKhairi.



Di sini aku nak kongsikan satu peluang online yang boleh mengasilkan income tanpa model iaitu menyertai online contest yang memang ada setiap hari local dan international. Pelbagai hadiah disediakan cash, service, produk dan lawatan. Semua hadiah mempunyai nilai ekonomi jadi kenapa kita tidak jadikan ini salah satu sumber income... untuk info terkini tentang contest aku baru set blog baru Semuanya Contest semuga ianya boleh jadi sumber rujukkan. Langkah pertama permulaan untuk seribu langkah kejayaan.

~Terima Kasih~

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP