Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Sep 30, 2009

Contest Weblog Popular 1Malaysia Update


Pejam celik tak sangka pulak dah nak berakhir Contest Weblog Popular 1Malaysia. Dah hujung-hujung ni semakin PANAS pulak contest ni dan semakin ramai yang join contest. Yang best tu berbagai cara telah digunakan oleh perserta contest untuk menarik perhatian teman blogger lain untuk join contest. Maklumlah kan ada hadiah untuk referral tertinggi.



Untuk perlumbaan SEO di Google.com.my dengan keyword Weblog Popular 1Malaysia juga tidak kurang hebatnya. Setiap minggu ranking top 4 berubah-ubah. Berdebar-debar juga menunggu tarikh keramat 30 Sept 2009 ni. Siapa lah agaknya yang akan stay di ranking top 4 tu ya!!!


Ranking top 4 di browser explorer

PeNAJA bersama Contest Weblog Popular 1Malaysia iaitu SaudaCare (Minyak Dara Habbatus Sauda), Anisha Online Mall (Pemborong Stokin Wudhu) dan One Malaysia Blogshops (Directory Blogshop Malaysia) mencadangkan supaya contest ini dilanjutkan sebulan lagi sehingga 31 Okt 2007. Aku tak berani nak buat keputusan jadi aku serahkan kepada semua teman-teman blogger dengan mengundi samada setuju atau tidak setuju. Undi ya jangan tak undi tapi jangan pulak bergaduh sebab ni bukan Pilihanraya memilih Wakil Rakyat.

Untuk join contest klik @ Contest Weblog Popular 1Malaysia


Iklan : Cubalah keberkesanan MINYAK DARA HABBATUS SAUDA kami yang diproses dari perahan pertama menggunakan ORGANIC COLD PRESS serta dikawal mutu pengeluarannya sila klik @ PESANAN dan kepada yang nak jadi agen klik @ Rakan Usahawan SaudaCare atau sms dengan menaip ANSAR INFO hantar ke 36553.

~Terima Kasih~
Kuina - Bicara Santai

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP