Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Dec 31, 2009

Selamat TINGGAL blogku sayang

2009 akan melabuhkan tirai. Berbagai kenangan akan ditinggalkan menjadi sebahagian daripada sejarah hidup. Yang Baik dijadikan teladan Yang Buruk dijadikan sempadan. Setiap peristiwa yang berlaku samada yang baik atau buruk pasti ada HIKMAHnya. Marilah kita mulakan 2010 dengan NIAT yang baik dan betul untuk menentukan perjalanan 2010. Tanpa NIAT maka kehidupan 2010 akan menjadi KUN FAYAKUN maka jadilah atas kehendak Allah.

Blog ini juga telah melalui berbagai peristiwa sepanjang 2009 dan terlalu banyak ILMU yang telah aku pelajari sebagai blogger hingusan. Dengan rendah diri dimaklumkan bahawa ini adalah entri kedua terakhir aku bersama blog ini. Aku akan melangkah ke tahun 2010 dengan NIAT baru untuk menempuh dunia realiti yang penuh mencabar. Langkah 2010 mesti diatur dengan baik dengan AZAM yang kental dan semangat HIDUP BERANI UNTUK GAGAL.

Kepada semua peserta contest Hidup Berani Untuk Gagal tunggukan pengumuman seterusnya. Kepada yang belum join masih belum terlambat untuk turut serta. Menang kalah bukan persoalannya tetapi sumbangan kita kepada UMAH melalui keywords HIDUP BERANI UNTUK GAGAL insyallah akan merangsang hamba Allah diluar sana yang memerlukan suntikan motivasi daripada kita.



Doakan segala perancangan aku dipermudahkan Allah swt. SELAMAT TAHUN BARU 2010.

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

1 comments:

Anonymous,  May 23, 2013 at 2:11 PM  

WOW just what I was searching for. Came here by searching for ontario business registration

Look into my web site - workouts to improve vertical leap

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP