Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Jan 8, 2010

Selamat TINGGAL Denaihati.Blogspot.Com jasamu TETAP dikenang

Hari yang dinantikan telah tiba. Ini adalah entri terakhir daripada blog ini untuk tatapan umum. Sedih juga untuk meninggalkan blog yang telah dibina dengan keringat, bersengkang mata dan memulas minda selama lebih satu tahun sehingga mencapai PR3, ranking Alexa 365K, 352 Google followers, 141 Mybloglog followers dan lebih daripada 550 subscribers.

Keputusan telah dibuat untuk HIJRAH daripada baik kepada yang lebih baik. Terima kasih kepada semua teman-teman yang telah memberi sokongan dan teguran untuk meneruskan kelansungan secebis blog yang masih banyak untuk belajar. Semuga ada sedikit ILMU yang teman-teman perolehi daripada Yang Terbuku Di Hati.


Alhamdulillah setelah berhempas pulas selama 2 minggu, bermula hari ini aku akan memulakan langkah baru dalam dunia blog di rumah baru DENAIHATI.COM dengan perjuangan yang baru.

Blog ini tidak akan ditutup sepenuhnya tetapi akan lebih bersifat peribadi dengan cerita-cerita peribadi. Kepada teman-teman yang ingin terus bersama jangan lupa gantikan link Denaihati di bloglist ANDA dengan http://denaihati.com. Kepada peserta contest Hidup BErani Untuk Gagal dan yang terbaik Disember tunggukan pengumuman di DENAIHATI.COM.

Selamat tinggal http://denaihati.blogspot.com dan selamat datang ke http://denaihati.com.

29XQZ6YS59JZ

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP