Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Aug 11, 2009

Contest khas BULAN MERDEKA, MALAYSIA.

Seperti yang dijanjikan Denaihati akan melancarkan contest khas bulan Merdeka.

1. Jika untuk pelawat ke 22,222 tiada pemenang tetapi tidak untuk pelawat ke 33,333. Ucapan tahniah kepada Precious kerana telah berjaya menjadi pelawat ke 33,333 dan memenangi hadiah RM30. Terima kasih tak terhingga kepada semua pelawat-pelawat yang lain khasnya yang meninggalkan jejak melalui komen-komen yang bernas. Kepada yang tidak berjaya tunggu peluang menjadi pelawat istimewa ke 44,444.

2. Terima kasih kepada Al Ansar Propertis Sdn Bhd (Projek Garden Villa, Klang) kerana sudi menjadi penaja kepada contest khas bulan MERDEKA. Contest ini mudah sahaja. Setiap komen yang mengikut syarat di entri bermula 1/8 - jam 12.59 malam 31/8/2009 akan dibayar sebanyak RM0.20. Syaratnya mudah, setiap komen mesti sekurang-kurangnya 7 perkataan dan minimum untuk cash out adalah RM10 (memudahkan untuk bank in cash di mesin ATM..heee) atau sekiranya tak mahu cash out boleh iklankan blog di Denaihati selama 2 bulan.

3. Terima kasih juga kepada Anisha Online Mall (Pemborong Stokin Wudhu Berkualiti) kerana sudi menaja hadiah khas (belum dimaklumkan) untuk komen yang paling menarik sepanjang bulan Merdeka (menyahut cabaran Rizal dan Azizwan lah ni). Anisha Online Mall (Pemborong Stokin Wudhu Berkualiti) akan memilih komen yang paling menarik dan keputusan adalah muktamat.

4. Contest untuk penGOMEN terbanyak dan penGOMEN pertama terbanyak berjalan seperti biasa sila rujuk di penGOMEN paling ngetop.

 5. Untuk menjawab soalan Azizwan, mana-mana blog samada blog yang dicalonkan atau blog mempromosi contest Weblog popular 1Malaysia yang tersenarai di 4 ranking utama di google.com.my akan dikira sebagai pemenang.


Fadhilat Amal : Firman Allah swt : "Siapa yang bertakwa kepada Allah niscaya Dia akan membukakan jalan keluar baginya. Dan Dia memberinya rezeki dari arah yang tidak disangka-sangkanya. Dan barang siapa bertawakal kepada Allah, niscaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan-Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi setiap sesuatu" - Ayat 2,3 Al-Talaq 

~Terima Kasih~
Zul - Zul's Blog

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP