Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Sep 11, 2009

Infaq Untuk Pembinaan Sekolah Menengah Agama Ghufran : Terima Kasih



Baki duit terkumpul daripada tajaan Al Ansar Properties sebanyak RM44.40 telah diinfaqkan ke projek pembinaan Sekolah Menengah Agama Ghufran. Semuga semua yang menyumbang walaupun satu idea yang bernilai RM0.20 akan mendapat ganjaran di akhirat kelak dan dimurahkan rezeki di dunia.

Firman Allah swt surah Al Baqarah ayat 261 : "Perumpamaan (nafkah yang dikeluarkan oleh) orang-orang yang menafkahkan hartanya di jalan Allah adalah serupa dengan sebutir benih yang menumbukan tujuh bulir; pada tiap-tiap bulir; seratus biji. Allah melipat gandakan (ganjaran) bagi siapa yang Dia kehendaki. Dan Allah Maha Luas (karunianya) lagi Maha mengatahui."

Kepada teman-teman yang berniat untuk menambah pelaburan akhirat di 10 hari terakhir Ramadhan ni bolehlah infaq kepada projek Pembinaan Sekolah Agama Ghufran. Detail ada di sidebar blog ni. Janji Allah swt untuk melipatkali gandakan ganjaran untuk setiap infaq dan sedekah adalah benar dan bagi mereka yang sudah menikmati pasti tidak akan berhenti untuk bersedekah dan infaq.

Berita gembira Al Ansar Properties (Projek Garden Villa, Klang) dan One Malaysia Blogshops (Direktori Blogshop Malaysia) akan menyambung tajaan RM0.20 untuk setiap komen untuk bulan September dengan syarat-syarat yang sama ... selamat mencari Lailatul Qadar untuk semua.

~Terima Kasih~

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP