Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Sep 4, 2009

Jom Join Bisnis Bernilai JUTAAN Ringgit.

Dalam entri Kesusahan Melampau ada satu komen yang menarik daripada naim :

@naim : ada satu kedai di penjuru blok (corner lot) milik Melayu, Johana Bookstore di Bangsar.... kerana kawasan itu hendak dijadikan Little India, kedai itu ditawar pembeli RM1 juta, walhal harga semasanya RM400 ribu. Jika tuan jadi taukenya, adakah tuan tetap akan tolak tawaran yang lumayan itu? 

Aku cadangkan owner kedai ambil offer yang bagus ni. Jika owner ambil offer maka dia akan untung RM600 ribu tidak termasuk nilai buku yang masih ada dalam stok. RM400ribu boleh digunakan untuk buka kedai buku baru di lokasi baru. Dalam bisinis kadang-kadang kita tak boleh sayang sangat terutama apabila dapat GOOD OFFER. Aku teringat kisah pengasas GIANT yang dapat GOOD OFFER bernilai Billion Ringgit, dia jual kepada pelabur dari Hong Kong dan set up pasar raya baru kalau tak silap The Top dan akhir di jual juga kepada GIANT.


Bisnis ni mesti kena berani GAGAL jadi bila UNTUNG kita happy sangat tapi kalau RUGI kita dah bersedia. Saja nak bagi tahu kat kawan-kawan yang aku dan beberapa teman telah mengambilalih pemasaran produk SaudaCare untuk kawasan Selangor dan Wilayah Persekutuan. Kami yakin produk SaudaCare yang berasaskan Habbatus Sauda boleh diterima dan bernilai Jutaan Ringgit. Perancangan pemasaran yang agresif telah dibuat samada secara online dan offline seperti iklan di Facebook, tabloid Sinar dan harakah, majalah Al-Islam dan lain-lain.

Kami juga yakin produk SaudaCare ini boleh melahirkan ramai usahawan yang berjaya. Kepada yang berani untuk BERJAYA bersama kami joom join kami sebagai Rakan Usahawan Saudacare di One Malaysia Blogshops. Aku memang tercabar dengan cabaran baru dan melihat bisnis berkembang hasil air tangan sendiri. Insyallah dengan perancangan dan latihan yang betul pasti ramai usahawan dari rumah akan dihasilkan melalui kehebatan produk Saudacare. Untuk maklumat lanjut boleh juga SMS : Taip ANSAR <> INFO hantar ke 36553.

~Terima Kasih~

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP