Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Oct 29, 2009

Buat Duit Blogging Paling Cepat

Berakhir sudah survey "Kenapa Anda berBlogging". Terima kasih kepada 74 responder yang sudi mengundi. Hasilnya seperti di bawah dimana 40% sekadar Hobi, 24% suka Buat Duit, 20% sebagi Dairy dan 14% nak bersosial. Daripada komen yang diberi ramai Blogger yang Buat Duit bermula dengan Hobi sahaja jadi tidak mustahil sebahagian daripada 40% sekadar Hobi itu akhir akan menjadikan blog sebagai sumber rezeki.



Daripada penjelajahan aku dalam dunia blog kebanyakan blogger yang bermula dengan hobi kemudian perlahan-lahan beralih Buat Duit adalah lebih kuat semangatnya berbanding mereka yang terus buat blog sebab nak Buat Duit. Bila tujuan asal nak Buat Duit tetapi tak berjaya majoriti akan give up suku jalan. Bukan senang sebenarnya nak Buat Duit online terutama kalau trafik yang masuk masih tak menentu, mesti ada ILMU dan strategi yang kena belajar daripada SIFU yang dah Buat Duit. Pasti teman-teman ada SIFU dan IDOLA tersendirikan.

Aku ni pun tengah belajar dan mencari ILMU berBlogging. Sekarang tengah cuba macam strategi ada yang berjaya ada yang tidak. Itu adatlah berBlogging macam juga berNiaga manalah boleh berNiaga satu produk terus berjaya. Biasanya Usahawan yang berjaya tu dah Gagal banyak kali tetapi kerana mereka terus mencuba akhirnya mereka Sukses. Cuma kita selalu nampak keJayaan dan tak pernah tanya keGagalannya.



Kepada teman-teman yang mempunyai Trafik Blog yang bagus dan minat nak Buat Duit aku nak cadangkan 1 bisnis simple. Caranya mudah join dan tampalkan banner dalam blog kita. Bila visitor klik je banner tu kita dapat income (berdasar syarat ditentukan). Alhamdulillah aku dapat RM32.10 selepas 24 jam aku join. Tapi biasalah nak dapat income kena ada modal sikit. Kepada yang nak join atau nak survey dulu klik @ DapatWang.com. Kepada yang lain tolong klik banner DapatWang di atas kerana setiap klik nilainya RM0.30 (boleh jadi modal untuk insentif komen tu)

Terima kasih kepada semua feedback dan teguran yang diberi untuk menambah baik blog Denaihati. Aku sentiasa menerima cadangan dan komen untuk improvekan lagi blog ni. Kepada Kak Jie maaflah dah 2 hari tak dapat nak singgah blog sebab dapat message ni "The server at www.kujie2.com is taking too long to respond", tak tau apa problemnya.

Team DapatWang.com (Tolong klik link kawan2 kita ni)

1. http://www.dapatwang.com/?id=denaihati
2. http://www.dapatwang.com/?id=easi-money
3. http://www.dapatwang.com/?id=info
4. http://dapatwang.com/?id=rose2009
5. http://www.dapatwang.com/?id=html 

Nota : Kepada yang dah join tinggalkan link anda diruang komen. Kita akan saling klik mengKlik antara team member sekali sehari. Jika kita ada 100 orang member dan setiap klik dapat RM0.30 maka income kita sehari berapa tu?? (Zul dan Rizal ni guna strategi Entrecard)

~Terima Kasih~
RatuSalju - Cinta Sang Ratu

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP