Salam ziarah

Aku menulis untuk meluahkan apa yang terbuku di hati. Tak semua hal boleh di luahkan pada rakan-rakan atau keluarga. Banyak hal yang boleh jadi kita bertegang urat terutama hal-hal politik...tetapi kalau asyik dipendam di hati pun bahaya..boleh jadi sakit jantung.

Berita @Denaihati

Nov 13, 2009

Sedekah itu Perisai Api Neraka

1. Orang yang suka bersedekah itu akan diberkati Allah swt rezekinya, dipanjangkan usianya, disihatkan tubuh badannya, dimuliakan dan dipermudahkan segala usahanya.
2. Kebaikan sedekah di dunia itu ada 5 iaitu suci harta, bersih diri, jauh dari bala, menyenangkan hati dan berkat rezekinya.
3. Berilah kepada yang meminta dan jangan ditanya apa tujuan permintaanya, sesungguhnya orang yang pemurah itu adalah yang hampir dengan syurga, juga sebaliknya.
4. Sedekah itu adalah perisai daripada api neraka (Ceramah Tuan Guru).


Sempena hari Jumaat, Penghulu segala hari :

1. Kepada teman-teman yang berniat untuk menyumbang untuk SAHAM AKHIRAT sila KLIK link http://bit.ly/2UCOPI. Setiap KLIK anda hari ini (12.00am - 11.59pm) bernilai RM0.30 akan didermakan kepada Tabung Pembinaan Sekolah Agama Ghufran.

2. Kepada teman-teman yang berhasrat hendak berKORBAN untuk Sambutan Aidil Adha yang akan laksanakan di Padang, Sumatera sila tinggalkan pesanan @ contact atau hantarkan massage ke twitter @ denaihati. (1 bahagian bernilai RM430).

3.  Boleh juga membuat tempahan KORBAN secara online @ http://www.ezqurban.org/

~Terima Kasih~
Azizwan - World of Azizwan

Entri lain yang menarik



Widget by Hoctro | Jack Book

Disclaimer

We does not guarantee any income earning by joining any programs if listed in this site. You must be comfortable with the amounts you invested otherwise go to different program. We can not be held in any way responsible to any losses you may incurred.
Copyright© 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Denaihati . All rights reserved.

Sponsored

Qurban & Aqiqah di Kemboja

Jejak Komen

Sponsored

Kembara Musafir New Zealand

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP